Cutre corrector d'OpenOffice

Toni Hermoso Pulido toniher at softcatala.org
Wed Jun 4 14:43:31 BST 2008

Cap problema, Narcís.
Ja he vist que has fet contribucions a:
http://www.softcatala.org/wiki/Corrector_ortogr%C3%A0fic
Tot i que no sé si el que comentes seria meś una opció del motor o les
eines que no del diccionari que proporcionem en si.

En tot cas, és possible que els diccionaris que actualment pot haver a
molts programes i distribucions estiguin desfasats respecte la versió
actual. És quelcom que volem esmenar pujant-ne de nous als respectius
projectes.

Tant a tu com la resta, us animo a fer comentaris d'addicions al
diccionari. Abans de res, empreu per això la darrera versió al
repositori per a comprovar que no hi sigui la vostra proposta.

Salut!

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:

- --
Toni Hermoso Pulido