Descarrega d'Ubuntu en catala

Toni Hermoso Pulido toniher at softcatala.org
Wed Jan 9 11:31:55 GMT 2008

Sí, en la llista de l'equip català vaig demanar fa un temps si algú
s'animava a fer un petit html estàtic. Si algú s'hi anima ara, el
penjo.
Pel que fa a la millora del web en general, hi ha una pàgina al respecte:
https://wiki.ubuntu.com/CatalanTeam/web
He de disculpar que està un xic aturat aquest darrer punt per unes
tasques pendents on s'hostatja:
http://softcatala.org/wiki/Actualitzaci%C3%B3_servidor_Softcatal%C3%A0_-_2007/Pendents

Salut!

--