Re: Traducció actualitzada del hwtest

Siegfried-Angel siggi.gevatter at gmail.com
Sun Aug 24 23:39:16 BST 2008

Bones,

Contesto ara perquè he estat fora de vacances...

El 16 / agost / 2008 20:28, Ivà Burgos Masana <iva.burgos at ubuntu.cat> ha escrit:
> Ja ho he consultat i ambdós coincidim en que s'anomena neu quan no es
> rep gens de senyal i gra quan es rep una mica de senyal (es veuria de
> fons alguna imatge dèbil del que s'està emetent).
>
> Així doncs, per la descripció que en dona en RainCT m'inclino a posar-hi
> neu.

Gràcies per la informació :).

David:
Vaig pujar el fitxer actualitzat al Launchpad però canviant una frase
que ja estava traduïda (ara no recordo quina és) per error i tot
seguit altre cop però corregint l'errada aquesta (els dos com a
«Published Upload») però a la interfície web continua sortint la
cadena errònia com a suggeriment. És normal això?

Siegfried-Angel Gevatter Pujals (RainCT)
Ubuntu Developer. Debian Contributor.