Teclat en catala

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Apr 27 11:24:17 BST 2008

Hola Narcís,

El 25 / abril / 2008 17:42, Narcis Garcia - GiLUG
<informatica at actiu.net> ha escrit:
> He provat el Live-CD de la recent publicada Ubuntu GNU/Linux 8.04
>  especificant el Català a l'arrencada, i veig que quan es demana el
>  procés d'instal·lació (Ubiquity) segueix predeterminant el teclat
>  "Spanish" però no la variant del Català.
>
>  No sé si realment té cap efecte o no, però potser seria millor que en
>  fer la instal·lació en català sortís predeterminada la disposició de
>  teclat:
>  "Spanish - Catalan variant with middle-dot L"

Hi estic d'acord, però des de la llista de traducció no s'hi pot fer
res. Hauries d'enviar un informe d'error per a l'ubiquity (o bé potser
per al paquet debian-installer) amb la descripció del problema. Només
d'aquesta manera els desenvolupadors ho podran solucionar.

Si ho fas, fes-ho saber a la llista indicant el número d'informe
d'error, de manera que en puguem fer un seguiment.