Traduccions del Gutsy

David Planella david.planella at googlemail.com
Wed Sep 26 22:14:15 BST 2007

Bones,

com ja vaig dir, he actualitzat la pàgina del llistat de traduccions
pendents per al Gutsy:

https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat

Encara no està del tot acabada, falta convertir els noms dels paquets
a enllaços per al Kubuntu i completar el Xubuntu.

He afegit el gnome-btdownload, el hwdb-client i el pmount com a mòduls
per a assignar, a veure si algú s'anima a fer-los. Pel que fa a la
resta, on hi ha més feina per a fer és a la documentació. La majoria
dels paquets de programari que queden per traduir són externs a
l'Ubuntu, o sigui que jo no m'hi preocuparia gaire.

Veureu que hi ha uns quants mòduls de documentació que van quedar
penjats al Feisty i els he deixat com a «per revisar» al Gutsy. Miraré
de recuperar-los i pujar-los al Gutsy.

També miraré de fer una pàgina wiki amb un resum amb altres coses que
queden per fer (p.ex., s'haurien de mirar de sincronitzar el pidgin,
l'evolution, el rhythmbox i el tomboy, on falten moltes cadenes, tot i
que a l'SVN del Gnome ja estan completats). Ja diré alguna cosa quan
ho hagi fet.

Pel que fa a la resta, com que veig que ningú no els està fent,
voldria agafar els següents mòduls per a completar-los:

* yelp (per les cadenes específiques de l'Ubuntu)
* about-ubuntu (documentació)
* desktop-effects (documentació)

El 24/09/07, David Planella <david.planella at googlemail.com> ha escrit: