[KDE] Disk & Filesystems traduït a un idioma que desconec

Eloi [entfe001] entfe001 at gmail.com
Sun Nov 18 10:28:16 GMT 2007

En primer lloc una salutació a la llista, puix és el meu primer
missatge i ja començo queixant-me :-P

A les preferències del sistema del KDE, pestanya Avançats, mòdul "Disk
& Filesystems" hi ha una barreja d'idiomes prou entretinguda. A banda
d'algunes cadenes en anglès que no em suposen cap problema, n'hi ha
unes quantes que es troben en un idioma que ni tan sols sé quin és. Em
refereixo als botons que apareixen a la part inferior amb textos com
"Kemmañ", "Dilemel", "Bevaat" i les capçaleres d'algunes columnes com
"Poent mountañ" i "Trobarzhell".

He estat mirant pel Launchpad des de l'opció de traduir una aplicació
que surt al menú Ajuda de cada programa però no he sabut trobar
aquestes cadenes en particular, és per això que exposo aquí el cas.

Tinc instal·lat el Kubuntu 7.10

--
Atentament,

Eloi Notario (Girona, el Gironès)