Pujades de fitxers .po al Rosetta

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu May 24 22:21:45 BST 2007

Bones,

Ja fa temps que em vaig adonar que en fer un «published upload» per a
muntar un fitxer .po al Rosetta, les traduccions ja fetes no eren
substituïdes per les del fitxer.

El que vaig començar a fer és que quan fos necessari, fer «user
(com em van indicar al canal #launchpad) les traduccions es tornessin
a marcar com a «published».

El que volia fer era comentar-ho a la llista, però no havia tingut
temps fins ara d'explicar-ho d'una manera més o menys clara. El que
vaig fer fa uns dies va ser tornar a comentar aquest tema al canal IRC
#launchpad per a obtenir una confirmació clara que el procediment era
correcte, i llavors escriure una pàgina wiki amb la descripció del
procediment.

Aquesta pàgina la trobareu a
https://wiki.ubuntu.com/DavidPlanella/l10n/RosettaUploads. Féu-hi una
ullada, a veure si ho he explicat de manera més o menys entenedora i
si hi veieu cap errada.

Jordi, si et sembla bé, estaries d'acord que mogués la pàgina a la
wiki de l'equip de traducció tal com vaig fer amb
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat?

Salut!,