Problemes en algunes traduccions a la Feisty

Jordi Mas jmas at softcatala.org
Wed May 9 17:00:15 BST 2007

> Un altre programa important que no està actualitzat 100% és l'Evolution. Com a
> mostra un botó: al menú contextual de redacció de missatges surten en anglès
> les opcions "Paste Quotation", "Ignore Misspelled Word", "Add Word to
> Dictionary". També he vist altres cadenes que fa temps estan traduïdes que
> surten en anglès. Probablement el mateix cas que els altres programes.

De fet, fa bastants dies que volia dir que les traduccions de l'Evolution
estan mal recuperades i el fan molt difícil d'usar.

Mireu-vos la captura de pantalla de filtres. On la mateixa frase en català a
anat a parar a llocs que en anglès tenen diferent significar fent molt difícil
usar els filtres ja que la traducció no es correspon per res a la funció.

Quan tingueu un moment mireu-vos l'Evo que esta prou fotut. Si em passeu l'.mo
arreglat puc fer proves.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/