qtwengophone per revisar

Ivà debian.public at gmail.com
Sat Mar 31 21:31:56 BST 2007

En/na David Planella ha escrit:
> Bones de nou,
>
> Aquest cop adjunto el qtwengophone completat per revisar.
>
> Voldria enviar-lo aviat a upstream, ja que estan a punt de treure una
> versió nova. El wengophone no és part de kubuntu, però les traduccions
> les porten a través del Launchpad.
>
> Orestes, creus que seria interessant enviar la traducció a l'equip de
> traducció al català del KDE també? Ho demano perquè tot i que el
> Wengophone utilitza QT, no és part del projecte KDE; si en fos part ja
> ho hauria enviat a la llista del KDE directament. Te'n pots encarregar
> [...]
Hola David,

Ho sento, no he pogut acavar de mirar-ho perque no tinc més temps i és
molt llarg. ;-P

Demà marxo fora i vaig molt just de temps però com que sé que corre
pressa t'envio el que he vist fins on he arribat.

#: AddIMContact#1
msgid "WengoPhone - Add a Contact Account"
msgstr "WengoPhone - Addició d'un compte de contacte"

-- al recull de termes de softcatalà 'to add' el tradueixen com afegir.

# FIXME msgid_bug -> encounting (dpm)
#: CrashReport#2
msgid ""
"The WengoPhone execution failed and has generated a diagnostic
file.<br>This "

-- li falta el ha: "L'execució del WengoPhone *ha* fallat i s'ha generat
un fitxer de diagnòstic."

a aquí:
#: HttpProxyLoginWindow#2

-- li falta un espai al localutilitza:
localutilitza autenticació<br>Escriviu les dades d'entrada i la
contrasenya</span>

Vagi bé.

Ivà.