[OFF TOPIC] Distribució Live CD amb les eines per a construir aplicacions amb el GNU C compiler

Oriol Torras uri.torras at gmail.com
Wed Mar 28 09:59:18 BST 2007

Hola a tots,

m'adreço a la llista per a preguntar-vos si algú coneix alguna distro que
vingui amb LiveCD que inclogui de sèrie el gcc, make, etc etc....i si porta
les pàgines man de BSD ja seria la ostia. El problema es que el proxim
dissabte marxo a Mallorca a passar la setmana santa, però només podre fer
servir el portatil sense accès a internet ( el portatil es de la meva novia
que hi viu alla)  i necessito desenvolupar una aplicació amb el gcc sota
linux. Si algú té algun altre suggeriment que m'ho faci saber.

Merci
Oriol