Re: Qüestions d'estil

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Fri Mar 23 14:37:33 GMT 2007

La raó de no posar "Vós" és que la pròpia flexió del verb ja t'indica el
subjecte i per tant aquest està elidit.
No cal explicitar el pronom personal fort en aquests casos.

Per tant pots posar simplement "Us podeu.." i també "Podeu...", però no fem
servir la forma "Vós podeu..."

On 3/23/07, Josep Sànchez Mesegué <papapep at gmail.com> wrote:

> El 23/03/07, Ivà <debian.public at gmail.com> ha escrit:

> Aquí ho explica tot plegat:
>
> http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#2.2.2.
> ord_usu
>
> Suposo que en Jordi s'ha confós amb el "podeu" agafant-lo com a 2a
> persona del plural, quan és "Vós podeu", com parlaven els nostres avis
>
> Josep Sànchez
> [papapep]

Jordi Irazuzta Cardús