Re: revisió del gdebi

David Planella david.planella at googlemail.com
Thu Mar 22 19:03:06 GMT 2007

Bones,

El que he vist (correccions i suggeriments):

#: ../gdebi-gtk:27
msgid "Run non-interactive (dangerous!)"
msgstr "Executa no-interactivament (perillós!)"

-- «de manera no interactiva» em sona millor, potser.

#: ../GDebi/GDebi.py:74
msgid ""
"Your system has broken dependencies. This application can not continue until "
"this is fixed. To fix it run 'sudo synaptic' or 'sudo apt-get install -f' in "
"a terminal window."
msgstr "El vostre sistema té dependències trencades. Aquesta aplicació
no pot continuar fins que això es resolga. Per a corregir-ho, executeu
terminal."

-- Jo sóc partidari de no utilitzar variants dialectals, tot i que
s'accepten -però no es recomanen- a la guia d'estil
(http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#2.%20Normes).
-- Pensant-ho bé però, i independentment de qüestions dialectals, crec
que potser «fins que això s'hagi resolt» seria més correcte que no pas

#: ../GDebi/GDebi.py:372 ../GDebi/GDebi.py:394
msgid "Only one software management tool is allowed to run at the same time"
msgstr "Només es pot executar una eina de gestió de programari a l'hora"

-- alhora.

#: ../GDebi/GDebi.py:418
msgid "Could not download all required files"
msgstr "No s'ha pogut descarregar tots els fitxers requerits"

-- «han», en plural. Estem parlant de fitxers.

#: ../GDebi/GDebi.py:423
msgid "Could not install all dependencies"
msgstr "No s'ha pogut instal·lar totes les dependències"

-- ídem, «han».

#: ../GDebi/DebPackage.py:231
msgid "Failed to satisfy all dependencies (broken cache)"
msgstr "No s'ha pogut satisfer totes les dependències (la memòria cau
està trencada)"

-- ídem, «han».

#: ../GDebi/GDebi.py:448
msgid "Installation finished"