Pardus

Pau Amaro-Seoane all.i.pebre at gmail.com
Thu Mar 22 11:55:55 GMT 2007

Hola,

Ja se que teniu molt de treball amb l'Ubuntu, pero no se si coneixeu el
Pardus GNU/Linux pero es una distribucio que te una pinta bonissima amb
un arranjador de paquets que fa miracles, el PiSi.

http://distrowatch.com/pardus

http://www.pardus.org.tr/eng/index.html

Son una comunitat jove, tenen suport del govern de Turquia i son molt
oberts i simpatics. A mes, de la manera com esta evolucionant, jo diria
que Pardus sera una de les, si no la, distribucions mes conegudes dins
de poc.

A hores d'ara no existeix cap traduccio al Catala i m'estic currant jo a
soles tots els fitxers po. El que vull aconseguir es que Pardus tinga
suport en Catala (digne, la traduccio al Castella es horrible) per al
Pardus 2007.2, que eixira en 2-3 mesos. I tinc la sensacio que no
reeixire a soles. Per aixo us vull preguntar qui te ganes i temps
d'ajudar-me, per a coordinar el treball.

Soc l'encarregat de la llista de correu per a l'equip de Catala (nomes
un membre).

Si us interessa i voleu ajudar-me, visiteu aquesta adreca

Aci hi ha les coses fonamentals que haurieu de saber:

Jo he deixat d'emprar l'Ubuntu perque no estava d'acord amb les idees
que molts desenvolupadors i, en especial, Mark Shuttelworth, tenen. No
vull adoctrinar ningu ni fer que penseu com jo. Nomes us pregunte si
algu de vosaltres te temps lliure per a comencar a fer alguna cosa amb
el Pardus, perque he vist com treballeu, que teniu ganes i que sou uns
traductors excel.lents!

Moltes gracies per la vostra atencio,

Pau

PD: Si us plau, responeu a pau at aei.mpg.de, perque tambe he deixat
d'emprar el google i el googlemail. Tampoc no estic d'acord amb la seua
politica :(