Hi ha algun paquet preferible a traduir?

Ramon Vilar ramon.vilar at gmail.com
Wed Mar 21 08:40:07 GMT 2007

Bon dia Jordi!
Estic fet un embolic!
Segons el teu correu d'ahir, el blender està traduït al català, però
quan l'instal·lo a la meva ubuntu, m'apareix en anglès. Com pot ser?
Com puc fer perquè m'aparegui en català?
Pel que fa a l'scribus, ahir vaig dir que el traduïa jo, pensant que
estava en anglès. Però com que em vaig quedar amb el dubte, al arribar
a casa, el vaig obrir, i vaig veure que sí que estava traduït al
català. Com pot ser això? Pot ser que s'hagi d'actualitzar el fitxer
po? D'on puc aconseguir l'antic?
Doncs res, ja em direu si algú en sap la resposta.

Ramon

--
Ramon Vilar Gavaldà - http://ramonvilar.facil.cat
Membre de FÀCIL - http://www.facil.cat