Re: Traducció del bootloader

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Jul 29 11:31:45 BST 2007

Bones,

així doncs, envio l'actualització del bootloader per revisar. No hi ha
gaires canvis.

Finalment una pregunta: algú sap si el text de l'ajuda que apareix en
prémer F1 a la pantalla del carregador és traduïble? I si ho és, a
quin paquet es troba?

Si és possible, seria interessant que el traduíssim, ja que són poques
cadenes i és un dels primers textos que els usuaris nous veuran,
especialment si no han tingut cap experiència prèvia amb el Linux.

El 28/07/07, Jordi Irazuzta <irazuzta at gmail.com> ha escrit: