desktopguide

Ereza ereza at catsub.net
Mon Feb 5 10:23:50 GMT 2007

Doncs en el seu temps vaig avançar força, però de moment no tinc més
temps per dedicar-m'hi, de manera que si li voleu passar a algú altre,
em sembla bé.

Podeu descarregar l'última versió de:
http://www.catsub.net/_temporal/desktopguide-kubuntu-edgy.po.tar.gz (ho
penjo en un servidor perquè altres vegades havia tingut problemes en
enviar fitxers via correu a la llista). Recordeu que és la de Kubuntu Edgy.

Salutacions,

-Eduard.

En/na Jordi Irazuzta ha escrit: