help.ubuntu.com

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Sun Feb 4 19:03:14 GMT 2007

Hola Ermengol,

Suposo que a partir de la traducció del .po es generen tant la documentació
que incorpora Ubuntu com el format HTML o pdf.
Si vols el desktopguide d'Edgy te l'adjunto.
Tingues en compte que les etiquetes no es tradueixen (ni el res del que hi
ha dintre de < >)

Si et vols fer càrrec d'això digues-ho, per que seria interessant que algú
es fes responsable d'aquest tipus de documents no només a una versió (com
Edgy) sinó portar-ho actualitzat en les futures versions també (Feisty....).

A mesura que vagis traduint o tinguis dubtes hauries d'anar enviant
missatges a la llista per portar un control sobre la feina.

Sigui com sigui, espera una mica, ja que l'Eduard Ereza va començar a
treballar en això i no sé com està el tema...