help.ubuntu.com

Ermengol Bota ermengol at gmail.com
Fri Feb 2 19:13:31 GMT 2007

Hola a tothom,
Vinc de la llista d'ubuntucat-info, a on el Jordi Irazuzta ha comentat
el tema de les traduccions i tal.
El tema és que estava interessat en traduir (tranquil·lament) els
continguts de help.ubuntu.com i he preguntat a la llista ubuntu-doc,
que m'ha semblat que eren els que ho portaven, si hi havia algun
tinglado muntat (pq. les planes no son un wiki).

Jo contava posar-ho a dins de les planes wiki del CatalanTeam, i en
format wiki, per la facilitat de correcció basicament, però m'han dit
que que tot està al
https://launchpad.net/ubuntu/edgy/+source/ubuntu-docs/+pots/desktopguide/ca/+translate
Vaja, que tot està Rosetta.

Ara m'ho estic mirant per veure com va (no he fet servir el Rosseta),
però en Jordi va comentar que la feina feta via la web de Rosseta a
vegades és difícil d'acabar validant, integrant i aquestes coses. I
com que he vist que vosaltres sou els que sortiu com a referents en
aquestes planes del Rosetta doncs per això us escric :-)

Per tant la pregunta és....
* Que faig per anar traduint aquests continguts?
* A mesura que es va traduint sabeu a on es veurien? A la web de help.
no he vist que el contingut estigui i10n però en canvi si que sembla
que està a Rosetta.....

Gràcies,

--
* Ermengol *