petita errada al desktop-effects

David Planella david.planella at googlemail.com
Tue Apr 10 21:47:42 BST 2007

Bones,

El 10/04/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome at gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Acabo de veure que al desktop-effects hi ha una petita errada (a més de
> no estar traduït l'avís que és una característica experimental i blah
> blah):
>
> Espais de treball en un cub:
>
> *** Hi sobren els dos punts
>
> No sé si ja està corregit, però com que el rosetta i jo no ens entenem
> gaire, doncs jo ho informo aquí per si de cas ;)
>
> salut,
>
> sílvia

El desktop-effects no és part del gnome, però sembla ser que en Xavier
el va traduir. Si no recordo malament, upstream és RedHat, i per
extensió Fedora. Jo proposaria que parlessis amb en Xavier a veure si
ell el té tot traduït a Fedora, i si és el cas, agafar les seves
traduccions i entrar-les directament al Rosetta (són només 4 tristes
cadenes).

Ho dic perquè queden només 2 dies per a tenir a punt les traduccions
del language pack i el restricted-manager és una de les aplicacions
instal·lades per defecte (i atès que és una de les novetats del
Feisty, molts usuaris la veuran).

Jordi, què et sembla?

Jo mentrestant miraré de tenir a punt el Serpentine per demà, que
també és un dels programes que venen instal·lats per defecte i apareix
al LiveCD.

Salut!,
David.