getting help del Kubuntu

David Planella david.planella at googlemail.com
Mon Apr 9 12:45:02 BST 2007

Bones,

El 09/04/07, Jaume Villalba Sanchez <javs at tinet.cat> ha escrit:
> Holas!
>
> Doncs això, haig traduït el getting help del Kubuntu. No sé si calia
> fer-la, potser en saps alguna cosa, Orestes? La veritat és que ni m'hi
> vaig fixar: vaig començar a traduir i després vaig veure que era del
> Kubuntu.  Hem de fer les traduccions del Kubuntu? TInc la impressió de
> que moltes són simplement del KDE, amb la qual cosa podria donar-se que
> ja estiguessin traduïdes al projecte KDE. Hi ha alguna manera
> d'assabentar-se?

Suposo que la manera de saber-ho és anant a
http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk/ca/index.php o bé
http://l10n.kde.org/stats/doc/trunk/ca/index.php i mirar si el mòdul
que vols fer hi està llistat. Si no ho està, vol dir que es pot fer
des del Rosetta. Per més seguretat, també ho pots demanar a la llista
de traducció al català del KDE.

Salut,
David.