Re: Llistat de traduccions pendents i en progrés

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Sun Apr 8 20:42:44 BST 2007

Hola David,

La teva idea de reactivar la llista em sembla perfecte. Ja feia temps que la
tenia abandonada i em rondava pel cap reactivar-la d'alguna manera.
De la mateixa manera intentaré en breu modificar el wiki de l'equip i
adaptar-lo a la realitat actual (el wiki ja té gairebé dos anys i les coses
han canviat...).
Sigui com sigui cal parlar una mica de les aplicacions que es posen a la
llista i com es coordina...bé quan tinguem un moment ho parlem pel xat o per
correu i ho fem oficial.

Salut

On 4/8/07, David Planella <david.planella at googlemail.com> wrote:

> Bones,
>
> Com ja comentava en el correu anterior, la idea de ressuscitar la
> pàgina de la llista de traduccions m'ha estat ballant pel cap
> últimament. Així doncs, m'he posat mans a la feina i he fet una petita
> pàgina de prova amb l'objectiu d'afegir aquesta informació a
> https://wiki.ubuntu.com/UbuntuCatalanTranslators/Llistat.
>
> Així doncs, sense més preàmbuls, podeu veure l'estat actual de les
> traduccions comentades a la llista a la meva wiki de l'Ubuntu:
>
> https://wiki.ubuntu.com/DavidPlanella
>
> Ja em direu què en penseu.

> [...]

Jordi Irazuzta Cardús