gnome-mount [era: apport-gtk per revisar]

David Planella david.planella at googlemail.com
Sun Apr 8 12:06:39 BST 2007

Bones Jordi,

El 03/04/07, Jordi Irazuzta <irazuzta at gmail.com> ha escrit:

> [...] Jo ara estic amb el gnome-mount i aviat
> l'enviaré per revisar (és important ja que inclou  molts missatges del
> notifier relatius a muntar sistemes de fitxers tipo CD o usb).

M'acabo de fixar de nou per casualitat en el comentari del
gnome-mount, que m'havia passat per alt l'altre dia. Un parell de
coses:

Si l'estàs modificant seria important enviar-lo a la llista del gnome
(almenys com a CC) per a la revisió, ja que es porta des d'allí.

Com que no m'havia fixat que l'estaves fent, havia vist que es portava
des del GTP i que quedaven només un parell de cadenes, les he
completades tant a upstream (enviat a la llista del gnome aquest matí)
com al Rosetta. T'adjunto un diff amb les cadenes que he modificat al
Rosetta, perdona si t'he fet anar malament.

Salut!,