Preguntes i ajuda amb un paquet

Ramon Vilar ramon.vilar at gmail.com
Mon Oct 30 11:42:20 GMT 2006

Bon dia tots!
Estic traduint el serverguide i el packagingguide (més endavant ho comento)
i m'ha sorgit un petit dubte: si hi ha dates en format anglès, a la
traducció, es respecta el mateix format o es posa en català? I els crèdits
del traductor/a, on s'han de posar?
Pel que fa a les traduccions, he de dir que són dos fitxers inmensos, i que
fins ara no he pogut avançar gaire. El que més avançat tinc és el
serverguide i encara em queda força (són més de 5700 línies), però el
packaginguide no l'he pogut quasi ni tocar, així que si algú s'anima a
fer-lo, encara que sigui només una porció, que sàpiga que el pot fer sense
problemes perquè jo no crec que m'hi pugui enfrontar fins dintre de força
temps.
Doncs res, només era això

Ramon

--