Getting-help + Preface + Website-index

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Thu Oct 19 20:15:37 BST 2006

On 10/19/06, Ereza <ereza at catsub.net> wrote:

> Per cert, tinc un dubte: el tema dels llançaments, com es gestiona? Vull
> dir que quan surti Edgy ens passarem a traduir principalment allà? O
> seguirem treballant per les dues bandes? No em semblaria malament cap de les
> dues coses, però a Dapper se li seguiran proporcionant actualitzacions dels
> paquets d'idioma? O només actualitzacions de seguretat? No sé molt bé què
> significa el LTS... I Breezy, té actualitzacions? Encara té suport de
> moment... Quin embolic xD

Tal com ho veig jo, em de continuar amb les traduccions (i revisions) de
Dapper, ja que aquesta versió té un suport (o sigui, es disposarà
d'actualitzacions de seguretat i de paquets d'idioma) de tres anys en
l'escriptori i cinc en servidor, i per tant hi haurà gent que el farà servir
encara durant molt de temps.
Les noves versions que aniran apareixent també tindran un període de suport
(per exemple edgy en té 18 mesos) i durant aquest període es poden anar
actualitzant i completant les traduccions.
De fet la feina que es va fent és bastant aprofitable i de fet entre versió
i versió s'aprofita automàticament tota la feina feta anteriorment, això sí,
cal revisar-la (és important!).
En quant a Breezy, jo no dedicaria molts esforços ja que li queda poc temps
de suport, ara bé tampoc costa gaire anar incorporant la feina que fem en
Breezy.

Per cert, canviant de tema, he vist que ja s'estan incorporant algunes
> traduccions de l'Adept :)

Sí, en breu estarà completament integrat

Salutacions,

> -Eduard.

Jordi Irazuzta Cardús