Ja ho he pillat!

Jordi Mallach jordi at canonical.com
Tue Mar 14 12:49:52 GMT 2006

On Tue, Mar 14, 2006 at 01:06:30PM +0100, Jaume Villalba Sanchez wrote:
> Les meves 3,5 neurones s'han despertat de cop i n'han trobat la solució:
> res més simple que pitjar "download" a la pàgina de Rosetta pera passar
> l'arxiu a format .po

Home, Jordi Irazuzta havia enviat els fitxers ja preparats per a
traduir. :)

> Sorry si la pregunta era massa tonta, però ací a Alemanya hi ha una
> frase feta que diu: no hi ha preguntes tontes, només hi ha respostes
> tontes. Així que ho teniu clar: no pararé de preguntar!  :))))

I els alemanys porten molta raó. No us talleu a preguntar el que siga!

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi at sindominio.net     jordi at debian.org     http://www.sindominio.net/