Primer treballet: m'encarrego del quick Tour!

Jaume Villalba Sanchez javs at tinet.cat
Tue Mar 14 11:48:44 GMT 2006

En/na Jordi Mallach ha escrit:

> Però vés amb compte, no utilitzes rosetta encara, ja que les traduccions
> que afegeixes no comptaran ja que encara no ets membre de l'equip
> català. La idea és per ara treballar fora de rosetta i anar revisant la
> feina en la llista.

 mmmmm.... Així doncs, com haig de fer-ho? Copy-Paste en un txt? =-O
help! :)

Una altra pregunta: aquest és un text de benvinguda. Ja sé que
l'ordinador tracta sempre de vós a l'usuari, però potser en aquest cas,
ja que és un text que vol invitar a Ubuntu, hauria de ser diferent
(qüestió de Marketing). Et sembla bé que ho tradueixi amb la segona
persona del singular? O una altra possibilitat fora que ho treadueixi
amb "vosaltres"...

Jaume