Doncs jo també em presento!

Jaume Villalba Sanchez javs at tinet.cat
Sat Mar 11 23:17:13 GMT 2006

Hola a tothom!

Doncs a mi també em diuen Jaume :)
M'haig llegit ja los documents que vau recomanar (la guia d'estil de
Softcatalà la coneixia ja) i estic interessat en formar part del grup de
traducció d'Ubuntu. De moment faig servir Windows i Mac, però estic fent
a poc a poc la migració a Linux (per cert... per què Linux i no
Línux???); de moment estic provant diferents distribucions, Kubuntu i
Suse van guanyant per ara  ;))) Com que visc a Alemanya (Múnich) faig
servir el Suse en alemany, però m'agrada la idea d'Ubuntu en Català
(Càtix i Lliurex estan també bé...). Potser que em poguereu donar algun
consell?  :)))

Vaig estudiar geologia a la UB, vaig ser profe de secundària (tinc lo
nivell 2 de català, equivalent al nivell C) i com a bon Tarragoní vaig
estar com a voluntari de TINET als seus inicis (ara ja no, me cau massa
lluny) en la llista MAC. De fet vaig ajudar als inicis a traduir una
guia d'ús de l'IRCle. En estudiar Estudis Alemanys (una mena de
filologia) vaig fer cap a Múnich, on estudio ciències del Teatre. Fa poc
vaig fer una gramàtica del català per a alemanys que volen estudiar la
nostra llengua, i vaig traduir i donar la meva veu a un CD-Rom per
aprendre català (el mètode d'aprenentatge és força xungo, però millor
això que res!  ;)

Encara que m'agrada escriure en Tarragoní, no tinguereu por: prometo
traduir en català Stàndard  ;))) Sobre el projecte, suposo que penso el
mateix que valtros: una idea genial i un fet important, un sistema
operatiu com déu mana en català  :))) Jo ja en faig propaganda per aquí  :)

Salut des de la nevada Múnich

Jaume