Interés pel projecte + Presentació

Lluis M. García lluis.garcia at gmail.com
Sat Mar 11 19:50:13 GMT 2006

Hola,

He rebut el correu en resposta a la sol·licitud que vaig fer per col·laborar
amb les traduccions fa algun temps i després d'haver llegit les guies
d'estil i altres detalls que s'esmentaven en aquest correu crec que
m'agradaria formar part d'aquest projecte de traducció.
Per altra banda també m'agradaria fer una petita presentació de qui sóc
perquè almenys quedi als arxius de la llista...
Bé, em dic Lluís Miquel García, tinc 20 anys (1985) i estic estudiant
Enginyeria Informàtica a la UPC. Porto com uns 6 anys sent usuari de Linux i
després d'haver provat unes quantes distribucions actualment faig servir de
forma habitual Ubuntu (en aquest cas Dapper Drake) i per suposat, en català
:)
Rés més, espero que aquest projecte prosperi i ajudi a tenir una traducció
de qualitat per a aquesta distribució que sembla tindrà tant bon futur.

Salutacions,

--
Lluis M. Garcia
lluis.garcia at gmail.com