gnome-app-install

Jordi Irazuzta irazuzta at gmail.com
Tue Jul 25 11:17:47 BST 2006

Hola Ramon,
Per treballar amb fitxers po tens diverses opcions, encara que probablement
el programa que millor t'anirà és el poedit.
Jo normalment treballo des d'un editor de texts normal i corrent (vim,
gedit,...), però d'aquesta manera has de conèixer una mica el format dels
fitxers po.

Ànim!

On 7/25/06, Ramon Vilar <ramon.vilar at gmail.com> wrote:

> Bon dia a tots!
> El meu nom és Ramon Vilar i fa poc temps que m'he afegit al grup de
> traductors d'ubuntu al català i per tant encara no sé molt bé com acaba de
> funcionar tot plegat. Mentre espero a que se m'assigni algun paquet per
> traduir, vull poder ajudar en la revisió d'aquest arxiu però no sé quin
> lector de fitxers PO utilitzar. Alguna recomanació?
> Agrairia qualsevol tipus d'ajuda i/o consell.
> Atentament
>
> Ramon Vilar

> acabo de traduir el gnome-app-install i estaria bé que algú li fes un cop
> [...]

Jordi Irazuzta Cardús