[ubuntu-ku] FW: [l10n-kur] malpera pckurd li gel min venabe

Fırat Akad f_akad at hotmail.com
Thu May 7 14:33:11 BST 2009

Date: Thu, 7 May 2009 10:45:34 +0300
From: simurg56 at gmail.com
To: ubuntu-kur at lists.ubuntu.com; ubuntu-l10n-kur at lists.ubuntu.com
Subject: [l10n-kur] malpera pckurd li gel min venabe

Silav,
Duh nîvro tu pirsgirêk tunebû lê bi şev min nihêrt ku malpera pckurd.net venabe. Herwiha malpera min jî (wergerine.com) venabe. Tişta seyr ew e ku ez bi malperên proxyê dikarim bikevim van malperan. Lê belê jixwe ez li ser ubuntuyê openDns bi kar tînim, yan, dikarim bikevim malperên qedexe. Gelo li cem we jî wisa ye? Min taybetî hevalên ku li tirkiyê dimînin.

Heval emı ez karım tekevım malperen pckurd.net u malpera te tu proxy gerek nake

Windows Live tüm arkadaşlarınızla tek bir yerden iletişim kurmanıza yardımcı olur.
http://www.microsoft.com/turkiye/windows/windowslive/products/social-network-connector.aspx