[ubuntu-it] Firefox 11 non funziona..

Alessio Catucci alessio.catucci a email.it
Ven 16 Mar 2012 18:14:44 UTC

Io consiglio l'utilizzo del browser free Opera: rispetto agli altri browser
è il più leggero e molto semplice da usare. Garantisce la stessa sicurezza
di Firefox, ma, ripeto, l'interfaccia è simile e semplice.

A presto

Alessio Catucci

Ai sensi del D.lgs n.196 del 30.06.03 (Codice Privacy) si precisa che
le informazioni contenute in questo messaggio sono riservate
e ad uso esclusivo del destinatario. Qualora il messaggio in parola
Le fosse pervenuto per errore, La preghiamo di eliminarlo senza copiarlo
e di non inoltrarlo a terzi, dandocene gentilmente comunicazione.
Grazie

This message, for the D.lgs n.196 / 30.06.03 (Privacy Code),
may contain confidential and/or privileged information.
If you are not the address or authorized to receive this for the address,
you must not use, copy, disclose or take any action based on this message
or any information herein. If you have received this message in error,
please advise the sender immediately by reply e-mail and delete this
message.
Thank you for your cooperation.

Confidentiality Notice
Pursuant to Legislative Decree No. 196/2003, you are hereby informed that
this message contains confidential information for the sole use of the
intended recipient, who is the only person authorized to use, copy, and,
under his responsibility, disseminate the contents. If you are not the
intended recipient of this e-mail or read it without entitlement, be advised
that keeping, copying, disseminating or distributing this message to persons
other than the intended recipient is strictly forbidden. You are to notify
immediately to the sender and to delete this message and any file attached
from your system.