upgrade e repositories

The Saltydog thesaltydog at gmail.com
Mon Apr 11 05:49:17 CDT 2005

Basta usare le man - pages che hai installate nel tuo PC! Fare apt-get
upgrade è molto limitativo. Ti quoto il testo di dist-upgrade tratto
dal man apt-get:

dist-upgrade, in addition to performing  the  func­
              tion  of upgrade, also intelligently handles chang­
              ing dependencies with  new  versions  of  packages;
              apt-get  has  a "smart" conflict resolution system,
              and it will attempt to upgrade the  most  important
              packages  at  the expense of less important ones if
              necessary.