[ubuntu-hu] 2015 tavasz / összefogás

KAMI911 KAMI911 kami911 at gmail.com
2015. Már. 13., P, 16:47:36 UTC

Sziasztok,

 Összefoglalnám, hogy milyen lehetőségek lennének a közösség
megjelenítésére a következő hetekben április és május folyamán. Szeretném
ha mindegyiken néhány aktivistával ott lennétek.

* Open IT: lesz lehetőség előadni és lenne asztal is az aulában aminél a
közösség lehetne.

* Veletech + PlayIT: Egy Open Source/Culture/Data/StreetMap sátrat
szeretnék sok projektet bemutatni, vagy standszerűen elrendezve vagy kis
szigetekkel a különféle körökkel.

* Fordítónap: közös fordítás, új önkéntesek elérése (Ha van esetleg
valakinek ötlete, kapcsolata, hogy honnan (egyetem, angol szak, nyelviskola
stb. akkor nyugodtan keressen meg engem).

 Április 18.: Open IT

A rendezvény célja a megmutatni a konferencia vendégeinek a nyílt
forráskódú szabad szoftverekkel történt feladat-megoldásokat, a szabad
szoftvereket, a nyílt adat és nyílt kultúra működését és az ezeken a
projekteken dolgozó hazai közösségeket. Előadások három teremben a kezdőtől
a haladókig. Az előadások főként magyar nyelven lesznek.

A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött!
Előzetes regisztráció: https://openit.eventbrite.com/

Facebook esemény ahol megbeszélhetjük a dolgokat:

Írjátok le, hogy a standotoknál mit csinálnátok, esetleg milyen előadást
tartanátok?

 Április 25.: Veletech + PlayIT

Magyarország legnagyobb mobilos, játékos kiállítása. Szerintem itt van
lehetőség új tagokat toborozni. Kíváncsi vagyok kinek hogyan sikerül. A
korosztály az egészen fiataloktól (10-) a középkorúakig terjed.

 Írjátok le, hogy a standotoknál mit csinálnátok, illetve hogyan tudnátok
együttműködni a többi jelenlevő közösséggel?

Facebook esemény ahol megbeszélhetjük a dolgokat:

 Május 9.: Tavaszi fordítónap – Alkalmazásfordítás kezdőknek és haladóknak

Fordítsunk alkalmazásokat közösen angolról magyarra

Szeretjük a magyar nyelvű alkalmazásokat. Sőt sokaknak ez elengedhetetlen.
Rajongunk a szabad szoftverekért. Van egy maroknyi lelkes önkéntes akik
szívesen fordítanak szabad szoftverek angolról magyar nyelvre. Gyere Te is
és ismerd meg a fordítási munka szépségeit, kihívásait és legyél
közösségeink tagjait.

 Jelentkezés: http://forditas2015tavasz.eventbrite.com/

Facebook esemény ahol megbeszélhetjük a dolgokat:

 Milyen fordítani valókat találtatok? Mikkel fordítanátok? Milyen
segítségre van szükség?

 Köszi,

KAMI