[ubuntu-hu] Linux Mint 17.1 mount probléma

Balogh László mcll at mcll.hu
2015. Feb. 24., K, 08:31:57 UTC

Ja ez jó 5let lehet. Nem tudom miért öli meg a rendszert, de én is úgy
gondolom hogy mielőtt a hálózat felépülne, már előtte csatolni akarja és
vár, majd bepánikol. VM-ben néztem a boot folyamatot, vagy 3x 4x láttam
a bejegyzést hogy próbálja mountolni (még mielőtt a háló élne), de hamar
fel is adja, majd mikor él a hálózat sikeresen tudja mountolni. De ennél
a gépnél már az első próbálkozásnál befagy a rendszer. A gépen a
logokban persze semmi nincs. Azt is próbáltam, hogy a boot előtt a
szerverről folyamatosan pingelem ezt a laptopot, de a befagyásig nincs
válasz, tehát össze sem áll a hálózat.

Késleltetést meg kell nézzem hogyan lehet, de mintha rémlene hogy ha az
/etc/network/if-up.d/ mappába ha beteszek egy scriptet ami felhúzza a
mountokat (talán egy sima sh script amibe csak beírom a mount -t ....
blabla sorokat akkor felhúzza). Mivel azt hiszem hogy az
/etc/network/if-up.d/ mappában levő scripteket csak akkor futtatja a
rendszer ha él a hálózat. Vagy nem így van? De ezt ki kell próbálni.

De ez csak egy workaround lenne, és jó lenne tudni itt miért nem megy,
aminek mennie kell és megoldani azt a problémát.

Üdv
Laci