[ubuntu-hu] Linux Mint 17.1 mount probléma

Balogh László mcll at mcll.hu
2015. Feb. 24., K, 07:59:32 UTC

Sziasztok!

Lányom laptopján lecseréltem az 12.04-es Ubuntut Linux Mint 17.1
Mate-re. Minden fain, kivéve a mountokat. Van ugyanis pár NFS mount,
mely a lokális szerverről van kiajánlva. Számos gép van a hálózatban,
eddig egyszer sem futottam bele ilyen hibába. Ugyanúgy lett minden
felcsatolva mint a többi gépen, azonban ennél a gépnél reboot után
kernel panic-al elszáll, befagy a gép (lásd a lenti linken a fotót). Ha
kiremarkolom  a mountokat szépen elindul a gép. Futó gépnél gond nélkül
tudom kézzel mountolni (mount -t nfs...), de ha kiveszem a remarkokat az
fstab-ból és kiadom a mount -a parancsot, akkor is szépen felcsatolódik
és működik.
Nem tudok rájönni mi a baja. Próbáltam VM-be egy másik gépen is ugyanezt
a disztribet, ugyanúgy beállítottam, de ott működik reboot után is, Nem
értem. Valakinek valami tippje mi lehet a baj?

Köszi
Üdv
Laci

Link a fotóhoz