[ubuntu-hu] 1%-os reklám

MÁTÉ Gergely fsf at sportember.eu
2013. Feb. 5., K, 15:30:36 UTC

Heló!

Sajnos én nem tudom, hogy mi ez a hirdetés, és hogy hogy volt a korábbi
években. Talán tegyek ki a honlapomra valami bannert? De az hol van,
valaki már megcsinálta? Vagy tegyem a leveleim láblécébe, hogy "Ajánld
fel személyi jövedelemadód 1%-át az FSF.hu Alapítvány számára! Technikai
szám: xxxx" ? Vagy valami ilyesmi?

Szóval miről van szó pontosabban?

Gergely