[ubuntu-hu] Cikk szabad szoftverekről

Vavrek József vavrek.jozsef at gmail.com
2012. Jan. 28., Szo, 13:05:49 UTC

Kedves Máté

Össze kevertelek Máté nevű keresztfiammal.
Nem néztem meg rendesen a feladót, és hasonló témákban levelezünk.
Időközben én is rájöttem a hibára.
Elnézésed kérem.

Ha már így alakult, had köszönjem meg neked és a csoportnak a munkáját,
mint felhasználó.

üdvözlettel: Vavrek József

u.i.: egyébként hogy vagytok, mesélj mi van veled, veletek? :-)