[ubuntu-hu] Cikk szabad szoftverekről

Vavrek József vavrek.jozsef at gmail.com
2012. Jan. 24., K, 13:42:47 UTC

Kedves Máté

Az Index igen erősen csúsztat és több tárgyi tévedést is ír.
Küldök néhány adalékot a cikkhez, mert igenis lehet az iskolában is linuxot
használni
(Sőt el is kell fogadják, ha ODT formátumban adsz be bármit).
Ez - mármint az ODT, azaz pl. az open-, libreoffice - az EU dokumentum
szabvány is és nem az ablakos cégé.

http://ubuntu.hu/node/27892
http://ubuntu.hu/node/28498
http://ubuntu.hu/node/28357

A Fanni is Ubuntut használ és csak játékra a W7-et.
Én is azt használok kb négy éve és remekül elvagyok vele.
A linux disztribuciók saját és vállalati használatra is teljesen ingyenes.
Speciális vállalati környezetbe és feladatokhoz is ingyenes. Vannak erre is
remek változatok.
Amennyiben mégsem boldogul vele a rendszergazda akkor kel csak pénzért
supportot venni.
A szerverek 80-85 %-án is valamilyen linux fut :-)

Ha használod, vagy használni szeretnéd szívesen segítek bármilyen kérdésben.

ölellek: József

u.i.: mesélj mi van veled, veletek?