[ubuntu-hu] Ehhez mit szóltok?

István Miklós Antal istvan.m.antal at gmail.com
2011. Okt. 12., Sze, 15:09:56 UTC

Sting egy olyan egyén, aki képes kiállni az IE6 mellet is ha arról van szó,
bebizonyitsa, hogy nem is olyan rossz böngésző az, a lényeg, hogy Microsoft
termék legyen. :D
Már évek óta ezt csinálja Sting barátunk egyébként, gyakorlatilag egy troll,
neki az a célja, hogy felháboritson mindenkit, hogy aztán növelje az oldala
nézettségét.

Úgy kell visszavágni, hogy simán boycottáljáltok az oldalát.