[ubuntu-hu] Ehhez mit szóltok?

MÁTÉ Gergely fsf at sportember.eu
2011. Okt. 12., Sze, 14:29:50 UTC

> Eleg, ha megnezi az ember a szerzot: Sting :O
> Innentol kezdve nem is erdemes folytatni az olvasast...
>
> udv:
Nem tudom. Persze "Sting" profilját megnézve kiderül, hogy ő egy
"Windows szakértő", de ez nem változtat azon, hogy a hír a PC fórum
főoldalán kiemelve szerepel, és hogy az írás félreérthetetlenül az egész
szabad szoftveres kultúra lejáratását és bemocskolását műveli. Azt
gondolom, hogy ez nyílt támadás az ellen, amit csinálunk, és egy ilyen
támadásra érdemes aktívan és érdemben reagálni, különben lerombolja azt,
amiért dolgoztunk.

Üdv,
M.G.

--