[ubuntu-hu] Ubuntu.hu kapcsolat üzenetküldése

Gyaraki László gyarakilaszlo at freemail.hu
2011. Jún. 11., Szo, 23:40:25 UTC

Értem már!

Ezt kerestem is, de csak a saját oldalamon működik.

A példádra ezt kapom:

Hozzáférés megtagadva
Nincs megfelelő jogosultság a lap megtekintéséhez.

Ha ez működne, akkor jó lenne, bár szerintem nem ez az etikus eljárás,
mert végül is harmadik személynek adjátok át a címét :(

Ha valaki tudja a mennyiségi korlát módosítását, akkor inkább azt
választanám, ha nem, akkor végigcsinálom hármasával.

Köszönöm a fáradozásod, a jogosultságot szerintem visszaállíthatod.

Üdv: L!