[ubuntu-hu] Ötlet: Ubuntu Közösségi Blog Díj

blaselinux blaselinux at gmail.com
2011. Jan. 17., H, 14:54:08 UTC

Természetesen én is egy hasonlót gondoltam az ubuntu.hu oldalra. "Az
aktuális győztes blogjára mutatna az oldalon kitett banner." -> Ez alatt azt
értettem, hogy pl. az Ubuntu pólók alatt egy kis dobozba ki lehetne tenni az
aktuálisan megnyert bannert (a banner alatt a blog címét, vagy nevét) és
természetesen a képre kattintva bejönne az aktuális blog.

Elgondolkodtató, hogy az első három helyezett is kint legyen-e, de mivel a
második, illetve harmadik a következő "versenyt" megnyerheti, így
feleslegesnek tartom (főleg, hogy a jelölés során és a szavazás során is
kapnak elég sok találatot).

Szóval nem csupán bannert gondoltam a díjnak, hanem természetesen egy linket
is az adott blogra... lehet nem fogalmaztam elég világosan.

Köszi a hozzászólást. ;)

________
http://linuxegyszeruen.hu

http://blaselinux.hogyan.org