[ubuntu-hu] Elindult a közösségi dokumentációs wiki

FIDRICH Robert fidusz at zpok.hu
2011. Feb. 13., V, 05:47:34 UTC

Sziasztok!

> Arról is volt szó, hogy időről időre felbukkannak a planeten olyan
> blogbejegyzések, amelyek akár ide is beférnének - lásd pl cvk
> szerverprogram-leírásait, vagy az Ubuntu alapok blog tartalmait.
> Viszont hogy ne legyen abból gond, hogy "lopják a blogomat", ezért
> megkérdezem, hogy a planeten lévő blogok tulajdonosai közül ki
> engedélyezi, hogy a blogja sikerültebb leírásai idővel
> felkerülhessenek a wikibe[2]?

Enengedelyezem, barmostanaban nem nagyon volt olyan, ami mehetne a
wikire is. Par honapja kuzdottem a 10.04 telepitesevel R50e Thinpadre,
de arra meg nem volt idom, hogy megirjam a lenyeget - azt hiszem, csaka
twitterre tettem fel a megoldas kulcsat, de kifejteni meg nem volt idom
:(

Most nehany csillagaszati alkalmazast tettem fel, azokrol majd
valoszinulegfogok irni...

udv:

--
Fidusz (FIDRICH Robert)