[ubuntu-hu] Magyar Ubuntu Planet felvételi kérelem

Mikrofonos Androvics hangszoros at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 21:50:53 UTC

T Mindenki
Sajnálatos, hogy semmit nem értettek meg.
Nem az a cél, hogy mentől több felhasználó legyen ?
Rétegspecifikus  honlapom pár hónap alatt majd 20000-en megnézték, és
sokan megkerestek.Hány embert tudnák rábeszélni az Ubuntura ? Ha
látnám értelmét.
Egyetlen építő jellegű hozzászólás nem jött, itt és ma.
Bocs a kacsának, de első levélből idézett mondat alapján félre értettem a célt.
Én is köszönöm, mit is ? Ja, hogy pár óra megint beruházódott az
Ubuntuba. Habokra
Üdv
bénakacsa .   http://hangszoros.hupont.hu/

Kéretik a jövőbeni nikem nem elorozni!.míg  valamelyik kreatív
cimbimmel  nem csináltatok egy idiogramát hozzá