[ubuntu-hu] Magyar Ubuntu Planet felvételi kérelem

Karalyos Gabor gaborkaralyos at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 19:37:13 UTC

Sziasztok nem lehetne már abba hagyni a semmi targyalasat, ez lista az
ubunturol szol és nem a szidasarol én meg már 16 levelet kaptam ami arról
szól hogy rossz vagy jo és miről is szol ez a lista szerintem okos enged.

Köszönöm szépen és szóljon ezt a lista a tovabbiakban arról amiért létre
lett hozva.

További szép napot