[ubuntu-hu] Magyar Ubuntu Planet felvételi kérelem

mergenc mergenc at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 19:06:45 UTC

Na, akkor még egyszer. :)
Mi itt, eme listán nem pont úgy gondoljuk, hogy az Ubuntu szivatós
lenne. Sőt. Igazából még ezen ( ubuntu-help-request at fsf.hu ) a listán
sem. ;)
{Súgok(1): amelyik listára talán te is akartál írni, tudod, ott
segítenek az emberek, mert _az_ annak a helye.}
{Súgok(2): de talán (talán!) ott sem azzal kellene indítani, hogy
milyen hülye az ubuntu, tudod, ha a kacsa megfullad, akkor nem a víz a
hülye.}

No offense, szép napot!