[ubuntu-hu] Magyar Ubuntu Planet felvételi kérelem

Mikrofonos Androvics hangszoros at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 18:08:06 UTC

Na ezért írtam, hogy nem vitatom, hogy tud működni, de nekem nem jön össze.
3db K 3765, és egy K 3520. Erre ezt írja az Ubuntu 9.04.2.628  az
asztalon   9.43 16284 RP73 .  Mozilla ikonra kattintva a Google oldala
jön , de mivel nincs kapcsolat nem működik.E 220. ezen Voda
3....verzió van. de ez se megy.Ezt a darabot amivel logók a neten
dugtam be az Ubuntus gépbe ( egy csendes gyors gép várja a szebb
jövőt, csak a  wines bootját használom képnézegatésre ) ), és megint
vackolódtam vele, potyára.Sokkal jobb gépet szántam az Ubuntunak, mint
amivel most közlekedek.
Még egyszer megpróbálom, vesszek egy Sata 2 Winyót, újra telepit 10,
vagy 11-es Ubuntuval, és ha nem sikerül örökre felejtős az egész Linux
vonal