[ubuntu-hu] Magyar Ubuntu Planet felvételi kérelem

Mikrofonos Androvics hangszoros at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 15:03:29 UTC

T Udvari Gábor !
Tapasztalatom:
Biztos nagyon jó az Ubuntu, de még az alap se jön össze, hogy a
Vodafon Huawei modemjével lehessen internetezni. Feladtam a
használatát.Nem hardver hiba, mert 3 féle, 5db-al se megy. Mindegyik
Winnel kifogástalan.Drótos modemmal a Vodafon program fent van, de nem
ismeri fel a drót nélküli ( SIM kártyás ) modemeket. Nem kevés időt
"elszórakoztak" bosszankodtak gyakorlott  Linuxot használók"
Többen próbálták , beizgatni . PC fórumon is volt kérdés. Érdemi
nincs. Hát akkor mire lehet használni ?
Net nélkül béna kacsa.
Ennyit az Ubunturól
Üdv A.L.