[ubuntu-hu] Magyar Ubuntu Planet felvételi kérelem

Gábor Udvari gabor.udvari at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 13:48:26 UTC

Sziasztok,

szeretnék jelentkezni a Magyar Ubuntu Planetra.

Udvari Gábor vagyok, jelenleg a Pannon Egyetemen igyekszem befejezni a
tanulmányaimat angol-nemzetközi tanulmányok szakon, emellett
webprogramozói felsőfokú szakképzést kezdtem el idén, hogy az eddigi
webfejlesztői tapasztalatomat papírral is tudjam igazolni. Három éve
használok Linuxot, Debianról tavaly augusztusban váltottam Ubuntura.
Eddig főleg nyílt forráskódú játékok háza táján segédkeztem: a Magyar
Wesnoth Közösségi Portál karbantartója vagyok, és a játék magyarításában
segédkezem, emellett az OpenArena fejlesztésben vagyok aktív, jellemzően
webes megoldásokat és 2D grafikát készítek. Szeretnék a magyar Ubuntu
közösségben is aktívan részt venni, ennek első lépése volt a hétvégi
Ubuntu Global Jamen való részvételem, második lépésnek pedig szeretnék
felkerülni a Magyar Ubuntu Planetra.

A blogomon előkerülnek más témák is, az Ubuntuval kapcsolatos
bejegyzéseket külön kategóriába helyeztem:

http://udionline.hu/category/ubuntu/

RSS forrás:

http://udionline.hu/category/ubuntu/feed/

Az eddigi bejegyzések már jelzik az irányt: a jövőben is szeretnék a
nyílt forráskódú vagy éppen csak linuxos játékokkal foglalkozni,
szeretnék írni az Ubuntu One szolgáltatásról (akár Windows alatt is, ha
ez gond, kérem jelezzétek), különböző segédleteket írnék olyan
problémákhoz, amikkel az Ubuntu használata során találkozom, és nem
utolsó sorban szeretnék írni a különböző közösségi rendezvényekről,
amiken igyekszem egyre többször részt venni.

Úgy gondolom a témaválasztásaim színesíteni fogják a planetet, remélem
az eddigi bejegyzések elnyerik tetszéseteket, és a színvonaluk megfelelő
ahhoz, hogy én is felkerülhessek.

Üdvözlettel: Udvari Gábor 'Udi'