[ubuntu-hu] Ubuntu képzés

Ujfalusi Zoltán zolujf at gmail.com
2010. Nov. 28., V, 06:43:34 GMT

Sziasztok!
Ezt a tényt szeretném megcáfolni, ugyanis annak ellenére, hogy nem látok
színte semmit, vettem a fáradságot, kezembe venni kézikönyveket,
érdeklődni a linux iránt, és nem mondom, hogy egy nagy guru vagyok, de
én szerintem bárkinek tanulható, aki igazán meg akarja tanulni. Sokan
félnek tőle, mert valami új, mert valami nem megszokott dologról van
szó, és inkább szerintem nem merik, minthogy nem lenne infó.
Tapasztalt, segítőkész felhasználóktól és hozzáértőktől lehet  igazán
megtanulni a linuxot, de ez az én véleményem.
Üdv: Zoli